pics

Har har vi jarnganget som man skulle kunna kalla det. Till vanster i
bla truckerkeps har vi Mr David fran Kanada. En sjalvutnamnd ledare i
gruppen som vet och kan allting. Han alskar att kora forst av oss  
pa motorvagen, och hans kraftfullt hoga stamma gor att man snabbt
finner en viss respekt for grabben. Vi gillar David. Han kan ibland vara
en besservisser,men han fungerar otroligt bra som surfguide OCH som
var engelskalarare. Dessutom ar han en skon kille som drommer om
att aka till sverige och lyssna pa det svenska deathmetalbandet opeth
nar dom spelar live i goteborg till varen.
Frontfiguren pa bilden med det stora huvudet och de smala kinesogonen
ar jag. Men mig kanner ni nog ratt bra hoppas jag. Samma sak med killen
 som star bakom mig med den rynkiga pannan. Han borde ni ocksa kanna
ganska bra.
Men vem ar da killen till hoger med det langa haret och de morka skagget?
Jo kara lyssnare, det ar Lukas Coober. En tysk jugend som alskar surfing
och som dessutom spelar i ett coolt indieband i tyskland. Han ar en stor
och lurvig kille som inte backar for de storsta vagorna i vattnet. Han ar 
dessutom otroligt fortjust i Banana milkshake. Vi gillar lukas, han ar kul.
 



Har ser ni Kanedicken nar han tar en vag i Sarangan


Mr Eklund gor samma sak


Har ser ni Lukas som precis kommit upp ur vattnet i dreamland.


Uluwatu var fint, men det var for mycket vind for att kunna surfa dar


Lukas och Calle leker i vattnet


Lukas och Calle gommer sig pa stranden

Kommentarer
Postat av: maria

Vilka härliga bilder...Tack för dom!

Å GOOOOOOOOOOOOOD JUL till er båda önskar mamma å pappa till Calle.

2009-12-24 @ 13:34:06
Postat av: Morfar o Mormor

Vi säger som din mor, vilka härliga bilder.

GOD JUL Calle önskar Dig mormor o morfar.

2009-12-24 @ 13:53:34
URL: http://outintheblue.blogg.se/
Postat av: maria

Cooooooool bild på Calle å vad han nu hette ..."Slängamedhåretbilden" menar jag:)

2009-12-25 @ 17:47:04
Postat av: farmor marianne

Hej Calle! Jag önskar dig god juloch gott nytt år...var rädd om dig! Älskar dig!

/farmor

2009-12-25 @ 22:23:46
Postat av: Linus

Jag hörde rykten om någon slags film som eventuellt skulle läggas upp här och nu har jag varit in här i flera dagar och blivit besviken över att den inte finns. Fast samtidigt blir jag glad för ni verkar ha det jättebra!

2009-12-28 @ 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0